středa 24. července 2013

Šití pro panenky

Jsem ráda, že si malá konečně hraje s panenkama (protože to dost dlouho vypadalo jen na autíčka). Jen mě trochu mrzí, že si k tomu nevybrala trochu větší panenky :-) přece jen by se na ně šilo o trochu líp.
Napřed jsem šít na Bárbíny odmítala.... jsou tak drobné a nejsem žádná švadlenka, ale ceny těch mini hadříků jsou tak přehnané, že jsem se přece jen odhodlala a pustila se do toho. Na českých stránkách jsem žádné návody pro antitalenty nenašla, 
takže jsem pátrala v zahraničí a NAŠLA!
Kdo by měl zájem může se inspirovat na těchto stránkách dole.
Jen upozorňuji, že rozměry uvedené na stránkách jsou v palcích 
(1 palec = 2,5 cm).
Modrý kostýmek byl první pokus, moc jsem si nevěřila. Bílý kostýmek (zbytky z mých svatebních šatů) byl pokus číslo dvě.

1 komentář:

  1. Jani to je naprosto úžasné.... kdybys mě to neřekla, tak si myslím, že je to kupované, jsi fakt šikulka.....

    OdpovědětVymazat