pondělí 25. prosince 2017

Štědrý den

... proběhl v pohodě a klidu. 
Na Štědrý den už totiž nic neděláme :-)

Zapálili jsme svíčky na hrobech, těm kteří už s námi nejsou. Navštívili jsme prababičku a pradědečka u nich doma. Přišla tam i babička s dědou.

Čekali tam na dceru první dárky ... např. lego, které pak doma skládala, aby se zabavila než nastane čas večeře :-) Letos dostala ještě od prabačky a pradědečka super dárek AZ kvíz junior - hit našeho štědrého dne :-)

Po páté hodině - po východu první hvězdy to odstartovala večeře a hurá na dárky.
 


Babička od nás dostala další postavičky do Betlému (přadlenu a tři krále), už se jí pěkně rozrůstá :-)

Jak už jsem psala - AZ kvíz junior, super hra pro děti, které jsou zvídavé a chtějí se dozvědět něco nového.
Moc se mi líbí otázky na určítá místa ...např. Vyšehrad, muzeum Emila Holuba :-) dcera při nich na mě vždycky mrkne že ví, protože jsme tam byli. Při těch okamžicích je mi dobře, protože vidím, jak se super, že s dcerou jezdíme po celé republice, jsem moc ráda, že má přehled, který některým dnešním dětem chybí.

Krásné sváteční dny :-)
Jana

1 komentář:

  1. Do nového roku přeji předně zdraví, neboť s ním jde ruku v ruce vše ostatní. Štěstí, láska a spokojenost. Věrka


    OdpovědětVymazat